Kõigepealt kaardistasime lasteaia õues kasvavad puud.
Ilmataat mängis meile vingerpussi ja õues oli sel päeval pakane. Seega tuli üritus tuppa tuua. Nii mängisimegi ühel talvisel neljapäeval lastega QR-koodi mängu ja otsisime lasteaia õuealal kasvavaid puid nn siseruumides.
Südamesipsikutel valmis kalender Eestimaa kaladest. Lapsed said teada, millised on röövkalad, mageveekalad, kus nad elavad ning millest toituvad ja et Eesti rahvuskala on räim.
Kalender jääb kaunistama rühmaruumi terveks aastaks. Läbi erinevate tegevuste omandasid lapsed palju uusi teadmisi Eestimaa looduse kohta ning ühtlasi said nad koostöös õpetajatega arendada erinevate tehniliste vahendite kasutamise oskust.
Südamesipsikutel valmis kalender Eestimaa kaladest. Lapsed said teada, millised on röövkalad, mageveekalad, kus nad elavad ning millest toituvad ja et Eesti rahvuskala on räim.
Kalender jääb kaunistama rühmaruumi terveks aastaks. Läbi erinevate tegevuste omandasid lapsed palju uusi teadmisi Eestimaa looduse kohta ning ühtlasi said nad koostöös õpetajatega arendada erinevate tehniliste vahendite kasutamise oskust.
Lapsed said võimaluse kasutada koos õpetajaga tahvelarvutit ning lahendada koode. Kui puud leitud, koguneti saali ning iga rühm sai tutvustada, milliseid puid nad leidsid. Hiljem õuesoleku ajal mindi koos oma õpetajaga hoovis otsima neid puid, mida mängu käigus leiti. Lapsed said teada, et meie lasteaia õuealal kasvavad vaher, kask, lehis, kastan, pihlakas ja tamm.
Lisaks mängule valmisid igal rühmal meediakuu raames Eestimaa looduskalendrid. Jaanuarikuu lõpus toimus kokkuvõttev esitlus, kus iga rühm tutvustas oma kalendrit läbi PowerPoint esitluste või video.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar